iWoman.pl iWoman.pl

przejdź do listy blogów przejdź do serwisu

LogowanieRejestracja

 Październik to międzynarodowy miesiąc walki z rakiem piersi. Bieliźniana marka Panache już trzeci rok z rzędu włącza się w tę walkę poprzez kampanię DOTYKAM=WYGRYWAM. Kampania jest ogólnopolskim działaniem, które ma zachęcić kobiety do dbania o zdrowie piersi. Co roku kampanii przyświeca inna akcja, która ma pomóc zrealizować ten cel. Tym razem organizatorzy działają poprzez akcję re-CYC(ling)ową.

 

Kampania Dotykam=Wygrywam wspiera walkę z rakiem piersi promując edukację w zakresie samobadania jak i noszenia właściwego rozmiaru biustonosza. Będąc tyle lat w przemyśle bieliźnianym, szkoląc bra fitterki, uważam, że poniekąd to właśnie my jesteśmy odpowiedzialne za popularyzowanie świadomości konieczności dbania o zdrowie piersi.

 Na czym polega re-CYC(ling)   

Na tę przewrotną nazwę, pochodzącą od słowa recykling, złożyło się kilka elementów. Marka Panache znana jest z edukowania kobiet w zakresie doboru idealnie dopasowanego rozmiaru biustonosza. Aby jeszcze bardziej podkreślić istotę dopasowania i jego wpływ na zdrowie piersi, pojawił się pomysł oddania starych i źle dopasowanych biustonoszy. Kolejną cegiełkę do akcji dołożyła firma budowalna LEIER, która zadeklarowała, że zebrane biustonosze odkupi i wykorzysta jako alternatywne źródło energii w procesie produkcji swoich wyrobów. Fundusze otrzymane ze sprzedaży starych biustonoszy wesprą działania PARS (Polskie Amazonki Ruch Społeczny) w walce z rakiem piersi.

Oddaj stary stanik i weź bon o wartości 20 zł

            W akcję Oddaj stanik do re-CYC(lingu) w ramach kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM włączyło się niemal 100 salonów bieliźnianych z całej Polski, które współpracują z marką Panache. W każdym z tych salonów znajduje się specjalny KOSZ NA BIUSTONOSZ.  

Aby wesprzeć kampanię DOTYKAM=WYGRYWAM wystarczy wyrzucić do niego stary, zużyty i niedopasowany biustonosz, który z resztą dłużej noszony może szkodzić zdrowiu piersi. Za każdy wyrzucony w taki sposób stanik klientka otrzyma bon podarunkowy o wartości 20 zł na zakup nowego i idealnie dopasowanego biustonosza z oferty marek Panache. Akcja zbierania biustonoszy i wydawania bonów trwa przez cały październik. Dodatkowo, w każdym z tych salonów można otrzymać zawieszkę pod prysznic, która posiada mini instruktaż z samobadania piersi.

Akcja i pomysł KOSZA NA BIUSTONOSZ to łatwy sposób pozbycia się zalegających w szufladach niechcianych staników i tym samym wsparcia działań stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny na rzecz walki z rakiem piersi.

Ruch Społeczny Polskie Amazonki działa zgodnie z hasłem >Dosyć gadania. Czas na badania!< Z chęcią angażujemy się w inicjatywy takie, jak kampania DOTYKAM=WYGRYWAM, które edukują i praktycznie podchodzą do profilaktyki nowotworów.  Każdy oddany do re-CYC(lingu) stanik to fundusze na zorganizowanie bezpłatnych badań piersi. Drogie Panie, dosyć gadania zapraszam do działania! mówi Elżbieta Kozik, prezes Ruchu Społecznego Polskie Amazonki.

Gdzie szukać sklepów?

            Wszystkie salony biorące udział w akcji są specjalnie oznaczone plakatem kampanii oraz wspominanym już KOSZEM NA BIUSTONOSZ.

Miejscowości, w których się znajdują to:

Białystok, Bydgoszcz, Bytom, Chełm, Chrzanów, Czeladź, Elbląg, Gdańsk, Gdynia, Gliwice, Gniezno, Grudziądz, Jaworzno, Katowice, Kobyłka, Koszalin, Kraków, Legionowo, Limanowa, Lublin, Łódź, Mława, Mysłowice, Nowy Sącz, Nowy Tomyśl, Olsztyn, Opole, Ostróda, Ostrów Mazowiecka, Pabianice, Płock, Poznań, Przemyśl, Radzymin, Rzeszów, Rumia, Skórzewo,  Stalowa Wola, Stargard Szczeciński, Szczecin, Środa Wielkopolska, Suwałki, Świnoujście, Toruń, Ustrzyki, Warszawa, Wejherowo, Wolsztyn, Wołomin,  Wrocław, Zamość, Zielona Góra, Zielonka.

Adresy sklepów stacjonarnych znajdują się na oficjalnej stronie kampanii www.dotykamwygrywam.pl .

Ambasadorzy kampanii

            Z uwagi na szczytny cel i chęć niesienia pomocy i wsparcia, w kampanię z roku na rok angażuje się coraz więcej znanych i cenionych osób ze świata filmu czy mediów. W tegoroczną kampanię włączyło się aż szesnastu ambasadorów. Są nimi: Katarzyna Cichopek-Hakiel, Aleksandra Kisio, Anna Gzyra, Krystyna Kofta, Daria Widawska, Magdalena Modra, Natasza Urbańska, Maria Góralczyk, Elżbieta Romanowska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Małgorzata Potocka-Nowicka, Aleksandra Mikolajczyk, Karolina Szostak, Ewa Wojciechowska, Grażyna Wolszczak oraz Artur Chamski.

 

Dzięki tak licznemu gronu wspierających gwiazd powstał film zwiastujący kampanię oraz akcję re-CYC(ling). Film można obejrzeć na stronie www.dotykamwygrywam.pl

Partnerzy kampanii

Partnerami kampanii są firmy: LEIER, DoubleTree by Hilton Warsaw, MUSES dodatkowo w sieci dystrybucyjnej MUSES można zaopatrzyć się w zawieszki pod prysznic zawierające instruktaż na jakie aspekty należy zwrócić uwagę przy wykonywaniu samobadania piersi.

Partnerami mediowymi są:  Clear Channel Polska, Playboy, Cosmopolitan, Shape, Na Czerwonym Dywanie Portal Ewy Wojciechowskiej.

Szukacie więcej na:

 

www.dotykamwygrywam.plwww.panache.pl;www.ruchspoleczny.org.pl


Masz pytanie? Wyślij je do nas - eksperci@iwoman.pl . Najpopularniejsze tematy przekażemy naszym ekspertom.
2014-10-23 13:39
Ogólne kampania, rak piersi, panache, Dotykam=Wygrywam, re-Cyc(ling) Komentarze (2)

Komentarze

2017-04-20 10:46:39 | *.*.*.* | adalia
Re: ODDAJ STANIK DO re-CYC(lingu) [0]
Fajna inicjatywa, chyba co roku coś organizują. skomentuj
2014-12-29 11:32:01 | *.*.*.* | Rulfik
Re: ODDAJ STANIK DO re-CYC(lingu) [0]
Bardzo fajna inicjatywa. Sama poszukam czy mam jakieś stare staniczki, które
już popadły w zapomnienie skomentuj